Lördag, igen :D

2008-12-06 15:42:52
Min Dag

Vet inte hur många timmar jag har sovit denna natt, men inte mer än 6 i vart fall. Kunde inte somna igår natt. Har väl för mycket tankar just nu, som håller mig vaken.

På jobbet var det rätt mycket att göra, men jag hann med i vart fall. Tycker det nästan är jobbigare att inte ha något att göra, än att ha för mycket att göra. Annars går man bara runt och ser ut som om man bara är där, och får lön för att inte göra någonting.

Efter jobbet hämtade pappa mig, efter att vi hämtat ut skorna och kläderna, åkte vi hem.  Och nu är det bara att vänta, på att flickorna ska komma, så vi kan ha OC-kväll. Ska bli mysigt värre :)
Fast innan måste jag ju plugga lite med. Jag är sämst på att plugga när jag sitter vid datorn, blir att man bara snackar med andra, fast det kan i och för sig ge lite ibland, till pluggandet, men det är väl inte så ofta, hehe.

Ha en fin och underbar lördag :)




 Avslutningen i nian. Min kompis har redigerat bilden , :)

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Japp it's Britney bitch xP Ska bli kul att se haha ^^ Klockan 22.35 eller nåt va?

2008-12-06 @ 16:22:35
URL: http://annakaaarlsson.blogg.se/
Postat av: Elsa

:O:O i missade britneys program! :O:P

2008-12-13 @ 12:38:22

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0