Måndag

2008-12-22 19:52:00
Min Dag

Hej vänner

  Åkte till Stenungsund i morse, med min familj förutom pappa, för han jobbar. Men jag fick köpt de sista julklapparna till mina farföräldrar.
   Blev örhängen till farmor, sockar till farfar och en ljuslykta till de båda. Mami sa att jag kunde ge farfar sockar, och jag hade tyvärr ingen bättre fantasi.

   Efter stenungsundsbesöket blev det till att åka och spela. Gick ganska fort, fortare än vad jag hade trott. Mami kom och hämtade mig och en kompis, som också hade spelat.

   Under den större delen av tiden jag har varit hemma har jag försökt städa, men det går så segt. Tycker inte alls om att städa. Det är så tråkigt, och man kan ju lägga den tiden på annat, egentligen? Därför tänker jag ha en städerska som städar åt mig när jag flyttar hemifrån!

   Tillbaka till städandet. Ha en fin måndagskväll.
Pusshey


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0