Måndag

2008-12-15 23:05:51
Min Dag

Hej vänner

Somnade runt 00 igår, och gick upp runt 6.30 då jag skulle duscha.
   Trots lite sömn, var jag hyfsat pigg under skoldagen ändå. Och den gick oerhört fort, skoldagen. När jag satt med min grupp och arbetade med marsprojektet kändes det som om det var dagens första lektion.

När jag kom hem blev det till att läsa ut Framåt Mars av Ella Carlsson som jag lovade min grupp att göra. Eller jag har ett kapitel kvar, men det tänkte jag läsa imorgon på frukosten/bussen.

   Fick dessutom reda på att vi inte har någon idrott imorgon, så egentligen har vi bara en lektion. Men min marsgrupp ska samlas runt 9 och få kläm på det sista. Är nästan lite nervös att vi inte kommer hinna med det sista, fastän jag vet att vi kommer att göra det. ^^

   Nu blir det till att sova, är ganska så trött.
   Tisdag, Onsdag, Torsdag. Sedan är det jullov. Gott är det, men jag vill inte att det ska gå så fort. Och vart är snön???

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0