Mars

2008-12-16 16:26:38
Min Dag

Hej vänner

Idag hade jag inte ens behövt gå till skolan, hörde jag av mina klasskamrater när jag kom till skolan. Hade ju bara en lektion, matte och den var frivillig, eftersom det var den enda lektionen vi skulle ha haft på hela dagen.
   Men jag och min grupp satt och finslipade lite på marsprojektet. Nu är det bara powerpointen kvar, känns det som. Men vi har imorgon också på oss. Och då är det väl bara att finjustera lite. Tycker den blir bra ändå. Eller ändå, klart den blir bra !

   Tvärflöjtens sista lektion hade jag förra veckan, och det kändes nästan konsigt att åka hem, utan att ha haft idrott eller tvärflöjt. Men skönt är det ändå. Att få komma hem lite tidigare.

   Nu ska jag sätta mig och redigera i photoshop, som jag sagt till min grupp att göra.
  Ha det fint.


Vår grannplanet Mars. Bilden är tagen av rymdteleskopet Hubble i omloppsbana runt jorden.
och tagen ifrån denna sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0