Mellandagsshopping i Göteborg

2008-12-29 21:10:37
Konsumtion

   Var i göteborg, och försökte hitta något på mellandagsrean. Men ingenting hittade jag. Inte på rean i vart fall ... Köpte lite saker till skolan, som gem och små post-it lappar, så jag är mer förbredd inför denna terminen än jag var inför förra.

   Jag blev så irriterad på allt folk som var överallt, det är nästan helt otroligt. Inne på Zara var det smockfullt, man kunde knappt röra sig, så vi gick ut fort igen.

   Åker kanske in efter nyår istället, då brukar det ju också vara rea på mellandagsrean, fynddags ? Fast i och för sig brukar allt vara slut då, i vart fall i min storlek. Men det skadar ju inte att åka in och titta. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0