SATC

2008-12-20 19:19:17
Filmer

Igår kom min efterlängtade film hem till mitt hus.
   Äntligen!
Nu gäller det bara att hitta någon tid över för att hinna se på den också. Men jag har ju jullov, så då borde det finnas minst 2 timmar över där jag kan se på den.
   Kanske blir en mysig tjejkväll?
   Har en till tjejfilm jag har köpt, som jag inte har sett på än. Moulin Rouge, som jag köpte för att 3 kronor gick till bröstcancerfonden Rosa Bandet.
   Det får nog bli tjejkväll! Haha.

   Dessutom är jag sugen på att gå på bio. Vet inte ens om det går några bra filmer, har ingen koll alls just nu.
  Eller jo, Burn After Reading med snyggingen Brad Pitt får vi ju spana in någon dag, haha.
  När jag har tid ...

Min film kom!
Bild tagen ifrån cdon.com


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0