Söndag 28/12

2008-12-28 13:11:31
Min Dag
Godmorgon

Eller, det kanske är lite försent att säga det nu, haha. Men ändå..

Igår när gästerna hade åkt hem tittade min familj på alla Greveholm avsnitten. De var väl slut runt 2-tiden. Skönt att jag redan hade sett de, så jag kunde gå och lägga mig istället. Fast jag såg allt till avsnitt 21, haha. Men den är så sjukt rolig, hade inte haft något emot om de sände den igen, även om spänningen försvinner lite då eftersom man vet vad som kommer att hända...

   Sedan var Elsa-Sara, katten jätte söt (eller inte...) och väckte mig runt 6. Hon hade väl somnat under min säng, och så hoppar hon upp i sängen och väcker mig när hon vill komma ut. Men jag somnade om rätt fort, efter att ha släppt ut henne.

Idag ska jag vara med min vän Rickard, vet inte vad vi kommer hitta på. Men det blir väl något roligt, om inte annat mysigt. Så nu måste jag göra mig iordning.

Ha en fin söndag, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0