Torsdag

2008-12-04 09:14:43
Min Dag

Vaknade för en timma sedan, ungefär. Av sms. Fast alarmet skulle ringa strax efter, så det gjorde väl inte så mycket egentligen.
Min dag i punktform:
  • Äta frukost
  • Ringa City Gross, annars blir Wille sur på mig
  • Springa till bussen?
  • Skolan
  • Stanna kvar och plugga i en halvtimma
  • Mami hämtar mig
  • Åka till banken
  • Hemåt
  • Plugga
  • Äta
  • Tv? Neej, Plugga
  • Sova
  • Drömma om NO

Jag har tänkt länge nu, att slänga in två nya kategrier, men de är rätt tidskrävande, och kräver att jag skriver varje dag, vilket jag inte har riktigt tid med just nu, fast jag gör ju det ändå, i och för sig.
   Får se när jag känner för att starta de.

Nej, nu kurrar magen lite. Måste ha frukost, och det nu !

Ha en fin dag :) Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0