Lördag 27/12

2008-12-27 10:56:09
Min Dag

Mami har bjudit hit några i hennes släkt, som ska komma runt 17. Så jag måste städa lite idag, innan de kommer. Tycker inte om att städa, blir på dåligt humör under tiden, men sedan när jag är klar blir jag glad igen för att det är så rent och snyggt.

   Gårdagen var trevlig, sådär lagom kul. Linda kom och hämtade mig, så åkte vi till Tungedagiset, för hon kände några som skulle lana där, Dagislan haha. Men de skulle gå in och spela igen efter ett tag, så jag och Linda åkte till Kode Skolan. Ringde en vän, som vi åkte till. Lindas bror var där också, och vi gjorde inte så mycket.
   Frida kom med två pojkar, och vi åkte med de hem till Frida. Var där och hade det lite trevligt. Fast alla var trötta och sega, så vi slöade framför tv:n.
   När Linda var trött och ville hem, var hon söt och körde hem mig med, även fast det var värsta omvängen, inte ens omväg, det var åt helt fel håll! Så jätte söt är hon. : )

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det är skoj när städning ger resultat ;D

2008-12-27 @ 11:03:46
URL: http://annakaaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0