Yes, så glad jag är

2008-12-14 16:30:40
Allmänt

Så skönt är det!
Engelskan är klar !
Ska bara be någon av mina päron att läsa igenom den, sedan ska den skickas in.

   Sedan har jag givit ett löfte:
   Folk verkar bli så sura på mig hela tiden. Vet inte ens vad det är jag har gjort. Men jag ska i vart fall vara snäll mot nästan alla till julafton. Knappt ens retas lite, fast det kan ju egentligen inte gillas? Inte om den andra retas, för då måste ju jag få retas tillbaka.
ElinHaraldssson.
14/12-2008
Uppdatering: Gäller inte mina två små katter, som gärna vill förstöra mitt rum och min dator. Men jag ska försöka vara snäll mot de, if they show some mercy...
  
Där har ni löftet, så nu är det till och med nedskrivet, och undertecknat utav mig.
Pusshey



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Svar: Nej :P dom var här i somras (A)

2008-12-15 @ 22:40:21
URL: http://maols.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0