Aloe Vera

2008-11-22 19:33:00
Konsumtion
Äntligen så har jag hittat krämen som funkar för min hud. Eller jag inbillar mig själv det i vart fall. Jag har haft typ röda, fula blemmor i ansiktet, och neråt halsen, ni vet sådana där "tonårs"-blemmor typ. Nej, inte finnar. Äh.
   I vart fall, så hittade jag några små testpåsar hemma, som jag tagit någon gång bara för att det var gratis. Och sedan jag har börjat använda de, har blemmorna gått ner och blivit färre. Eller jag själv tycker det. Fast jag blev lagom sur i morse när mami kommenterade att jag hade "röda saker" i ansiktet. Jag muttrade något om att de var färre nu, och sedan bytte vi samtalsämne.

Men sådana gratispåsar tar ju snart slut, så jag försökte kolla upp var man kunde köpa krämen någonstans, men jag hittade det inte. Så en dag kom mami och sa att hon visste en affär där man kunde köpa, som hon dessutom hade tio kronors rabatt till. Och den låg i Stenungsund.
Härligt ! Så nu har ja en hel tub här hemma hos mig. Ska lägga på den senare ikväll, efter att ja duschat.

Den heter i vart fall Avivir Aloe Vera, Dry Skin. Verkligen bäst !
Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0