Dåligt, sämre, Elin

2008-11-13 23:00:44
Min Dag

Jag hade tänkt att jag denna kväll skulle:
  • Se Andra Avenyn , på datorn, och kanske på teven, om jag hade hunnit se klart till dagens avsnitt.
  • Läsa igenom So:n, sådär äckligt noggrant så att allt sitter som ett smäck.
  • Ta en dusch
  • Öva på flöjten
  • Läsa i en bok
  • Umgås med någon trevlig person
  • Städa mitt rum
  • Rensa garderoben
  • Fixa naglarna ?
  • Mysa med katten/katterna
  • Äta något trevligt
  • Packa ner kläder till morgondagens spinningpass

Hann inte med någonting! Jag skäms över mig själv. So-läxan är klar, det är den. Men jag kan den inte sådär äckligt noggrant. Duschen får jag ta imorgon på morgonen.
Kläderna måste packas ner, annars blir det ingen spinning för mig, och jag tror min mami slänger ut datorn. För det är den som är problemet till att jag inte "hunnit" med det jag hade tänkt.
Allvarligt, jag måste göra något åt problemet. Vill inte slänga ut den, för den innehåller för mycket av mitt liv, som bilder och musik. Men att inte sitta mer än 2 timmar framför den per dag ?

Nu ska jag i vart fall packa ner kläderna, sedan blir det sova för min del.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0