Godmorgon

2008-11-16 12:40:45
Min Dag
Godmorgon

Jag vaknade för kanske en kvart sedan. Kan knappt minnas hur länge sedan det var som ja sov så långt på morgonen. Men skönt var det, lite förvånad över att inte min mami kom in och väckte mig, men det har väl sina orsaker antar jag. Men skönt var det  i vart fall.

Idag blir det en såndär slapp söndag. Lite läxor,  lite film kanske, om det inte händer något annat speciellt roligt.
Ikväll blir det medel/station passet på frisiks med mami. Vi har inte varit på det passet på två veckor nu! Vi kommer vara helt döda sedan. Jag kände det på spinningen, när jag inte hade varit där på en vecka, att det var jobbigt. Önska mig lycka till och att jag lever imorgon.

Imorgon är jag förresten ledig, för att jag var på öppet hus i en och en halv timma. Men det är skönt. För då känns inte denna söndagen lika hemskt. Annars är söndagar helt värdelösa, tycker jag.

Men nu ska jag gå runt i mina mjukisbyxor och linne, och äta lite frukost kanske.

Godmorgon



Kommentarer
Postat av: belinda

söt blogg :D

2008-11-21 @ 21:19:49
URL: http://misstricky.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0