Lördagen...

2008-11-08 18:08:18
Min Dag

...började med att jag vaknade 06.30, och gick upp. Eller jag låg väl kvar en stund, och dröjde mig som jag brukar göra, bara för att det är skönt.
Kände inte för att äta någonting, ingenting alls. Vet inte om jag är deprimerad eller har en omedveten anorexia. Vill inte ha något utav det. Men jag tog ett glas mjölk i vart fall.
Sedan körde mami mig till jobbet, runt 6.30.
Gick runt där och tyckte att dagen segade sig fram, tills klockan var 13, då en timma gick hur fort som helst. Slutade, när jag tyckte att jag var klar, fastän jag kanske egentligen inte var det. Men det var påfyllt nästan överallt, så jag kände mig klar.
Tog bussen till från Ytterby, till Kungälvsmotet. Tog en buss därifrån till Kodemotet, sedan gick jag den långa vägen hem. Eller Linda körde förbi med sin moped, så hon körde mig och Kristoffer som hon redan hämtat upp till Kristoffer. Rickard var inte hemma, så jag gick hemåt. Mötte honom och Simon på vägen hem. Pratade en stund med de, innan jag fortsatte hemåt, Rickard lovade att ringa.
När jag nästan var hemma körde Rickard och Simon förbi mig, och när de stannade exploderade något. Vet inte vad det var, för jag kan inte mopeder, men de sa att de behövde vatten i var fall, så de fick det när vi kommit till mig.

Sedan väntade jag på att Rickard skulle ringa, som han gjorde när jag hade påmint honom. Så efter jag har ätit ska ja gå till andra sidan och umgås. Kommer bli superkul.

Puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0