My name is bond, James Bond.

2008-11-08 17:59:05
Filmer

Såg på Bond-filmen med min älskade Elsa. Underbart och mysigt att få dela några timmar med henne igen, känns som om vi aldrig ses numer. Kanske beror på att vi inte går i samma klass längre.
I vart fall, så tycker jag inte filmen var så dålig som alla tidningar och några kompisar har beskrivit den som. Den var väl inte bland de bästa bondfilmerna, men den var ändå helt klart sevärd. Fast om man jämför med Casion Royale, så var det ju helt klart mer spänning i den än quantum of solance. Dessutom var den lite för kort, kanske. Men som sagt, helt klart sevärd.
Förresten, kom jag och tänka på en sak, att den kände bond-repliken inte var med. "My name is Bond, James Bond." Inte en enda gång, alla andra fick presentera honom bakom ryggen istället. Tråkigt, tråkigt. Den ska ju vara med !

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0