Paris Katie & I

2008-11-13 22:14:12
Mode

MQ har fått in ett nytt varumärke, kallat Paris Katie & I. De har väl haft det ett tag nu, men jag har inte hunnit skriva något om det än. Så jag tänkte att jag skriver några rader om det nu.

Det är inga vardagskläder kollektionen består utav, utan mer festkläder. Jag och min kompis brukar fantisera om hur vi går på galor, och få ha de där så otroligt vackra klänningarna, de söta skorna och de underbaraste accessoarerna. Bli bjudna på de festligaste tillställningarna, komma i den snyggaste limousinen. Ja, jag tror ni hänger med

Men det är ju bara drömmar, och tankar. Men det hade varit kul ändå, kan ni tänka er va?
Dessutom är jag sugen på den där söta väskan med rosetten, som ni ser på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0