Så sött.

2008-11-06 08:53:07
Konsumtion

Kikade runt lite på rut m.fl., en av mina favoritaffärer. Och jag hittade detta söta. Funderar på att gå dit på fredag och shoppa loss lite. Sött, men ändå vanligt. Jag är kanske inte så mycket för de riktigt utstickande sakerna, och brunt är min favoritfärg på kläder. Nog därför jag gillar hösten med, för att den innehåller så mycket brunt.

Sedan kikade jag lite på nümphs hemsida med, och hittade detta som lite insipration

Ursött !
Nümph finns för övrigt hos Rut m.fl..

Kommentarer
Postat av: ovring^

Jag tycker att det låter gulligt. Du hade nog passat i detta gumman (: Detär lite "Elinstuk" över det ^^ hehe

2008-11-06 @ 18:27:58
URL: http://jannikeovring.blogg.se/
Postat av: Elsa

ååh, de va fiinfint!

2008-12-13 @ 12:44:31

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0