Söndag

2008-11-30 18:54:05
Min Dag

När jag vaknade i morse, skulle familjen åka iväg till min faster på adventsfika/middag. Men jag har no-prov nästa vecka, så jag stannade kvar hemma för att öva på det. Känner mig riktigt duktig, för jag gjorde det också. Eller, man kommer väl inte så långt på 4 timmar, ungefär, om man ska sammanfatta texten och svara på frågor. Men en bit i vart fall.

Jag fick göra min egen middag idag också, eftersom famijen åt hos fastern. Det fick bli spaghetti med kötbullar, lite ketchup och ost som smälter. Gott var det.

Ingen träning, då min mami är lite sjuk och inte orkar träna, och jag kände inte heller för att åka in.

Nu ska resten av kvällen tillägnas mig, jag tänkte jag ska fixa naglarna och ta hand om mig, hoppas ni inte misstolkar.

Ha en fin kväll och natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0