Sovar dags

2008-11-03 23:56:40
Min Dag

Då var det dags för mig att krypa till sängs. Känner hur ögonlocken åker allt längre, och längre ner över ögonen, och hur det blir jobbigare att blinka.

Hade tänkt och hinna med så mycket idag, bl.a. några mattetal. Vi ska vara klara med kapitlet imorgon, vilket jag är långt ifrån. Pratade med en kille i klassen, som sa att inte ens den personen som brukar ligga längst fram, var klar med kapitlet. Då känner man bara hur man inte kommer att klara betinget.
Min dator tar för stor plats av mitt liv. Borde kanske sätta upp en klocka bredvid, som ringer när jag borde gå ifrån. Sedan skulle jag kunna komma tillbaka efter en stund, och sätta om klockan på nytt.
Fast jag tror inte det skulle funka i längden.

Nä, nu blir det sängen, som sagt.
Ha det fint.

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Flicka lilla, troligtvis jag och Anton! Haha ;)

2008-11-04 @ 18:49:18
URL: http://annakaaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0