Tisdagsmorgon

2008-11-25 09:10:23
Min Dag

Lång sovmorgon idag, jätte skönt. Hade tänkt gå upp halv åtta, men det sket sig för jag somnade om när alarmet ringde. Istället blev jag väckt runt 8 av sms. In i duschen, och så hamnde jag här.

  Blev klar med so:n igår, tack vare Edvard i klassen. Tack för hjälpen! :)

Nu blire till att äta frukost, och sedan slänga ner gympakläderna och sedan kanske kanske jag hinner göra lite matte. Fast å andra sidan är matte den första lektionen av 2 vi har idag. Efter spelningen efter skolan blir det nog mer plugg. Just nu är väl det mitt liv består av, tror jag. Plugg. Men det ska bli skönt när alla prov är avklarade, och det lär de vara om typ 4 veckor. Då är det jullov, gött gött.

Ha en fin dag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0