Dagens shopping

2008-10-15 18:54:56
Konsumtion
Hallå Hallå


De nya stövlarna, kommer ifrån Vagabond, ligger på 1199 kr, köpta på Nilsons.

Har tittat länge på de, men aldrig provat, fråga inte varför. Men så idag, bestämde jag mig för att jag måste köpa ett par stövlar ! Så då gjorde jag det, direkt efter skolan. Dessutom själv, men det kan vara mysigt det med.
  -   Impulsshoppade lite dessutom. MQ hade lite rea, såg jag, så jag fyndade ett par jeans, ett par bootcut från 365 Sunshine. Inte för att jag vet om jag kommer använda de, men jag kunde inte motstå, liksom. Kul att ha ett par, dessutom.
Sedan hittade jag ett brett bälte i brunt läder, eller något liknande, och ett par bruna tights på GinaTricot.

Hör och Häpna! Jag köpte inget från Rut m.fl., fast jag var så klart inne i affären, och funderade på att köpa ett par benvärmare. Men jag kände inte att det var lika akut som stövlarna.

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Wille

Jättesnygga!!!!!!!

2008-10-15 @ 19:03:45
Postat av: Elsa

Snygga! :D<3

2008-10-24 @ 19:17:29

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0