Fredagens skoldag.

2008-10-24 20:00:12
Skolan
Hej igen.

Gick sådär på seminariet. Höll på att vakna samtidigt, med, så jag var inte riktigt klar i huvudet. Men jag försökte lägga mig i, och vara fräck och ta ordet då de (läs: killarna) var de som brukar prata mest osv, men jag lyckades väl bara någon/några gånger.
Dessutom gjorde jag bort mig på en fråga, och började svamla om något annat. Men det blir väl ett vg, som vanligt. Jag måste skärpa mig!

Sedan var dagen helmysig<3. Flummade, spelade schack och så fram till studiepasset.
Jobbade matte där, med Wille. Men den kombinationen kanske inte är världens bästa, får typ aldrig något gjort, haha. Helt klart värt det ändå.<3

Sedan kom en lärare (Peter), när vi flummade som mest, och sa:
"Lilla söta, vi har studiepass." Och så log han sådär som han gör hela tiden, haha.
Men han är kul, haha :D.

Sedan fick vi sluta tidigare, kl.15, vet inte riktigt varför, men alla hade velat sluta direkt efter sitt seminarie.

Och nu är det höstlov, härligt härligt.
Puss

Spelade schack under väntan på studiepasset ^ Förlorade , kan jag tillägga, buhu!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha det är jag som smygfotat dig :D

2008-10-24 @ 23:06:28
URL: http://annakaaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0