Gårdagen 2

2008-10-09 09:14:17
Träningen
Hej igen

Efter skolan, fick jag gå hem ifrån Tungeskolan, för att mami släppte av mig där, då ho skulle dit på kvartsamtal.
En ritkigt lång promenad, som tog kanske 15 minuter. behövligt, behövligt.
Snabbt äta någonting.
Byta om till träningskläder och cykla till tåget.
Jag hade räknat ut att jag skulle få springa från tåget till Friskis&Svettis för att hinna dit innan spinningpasset började, men så var tåget försenat typ 6 minuter. Så jag fick springa så fort jag kunde med en väska.
När jag kom fram hade träningen redan börjat, så jag sprang in där och tog en cykel. Som tur var var det rätt mörkt, så de brydde sig typ inte.
Men jag visste inte hur man ändrade motståndet på cykeln, så jag fick kolla på de bredvid mig. Dessutom, märkte jag, har jag inte så starka benmuskler, så jag fuskade typ asofta. Satt ner, och låtsades dricka vatten/fixa med en handduk, osv, när man skulle stå upp.
Sedan efter passet, fick jag springa för att hinna med tåget igen.
Tåget kom precis när jag var framme vid stationen.
Sedan fick jag cykla hem igen.
Rörde mig otroligt mycket denna dag, kan man ju sammanfatta det med.

När jag sedan kom hem, var jag så trött, så efter duschen åt jag en yoghurt, och gick sedan och lade mig runt 21.
Innan satte jag klockan på 7, så jag skulle kunna få tre timmar denna morgon innan skolan börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0