Gårdagen

2008-10-09 09:08:06
Skolan

- Gick på "catwalk" i skolan igår, på begär av Wille ^
Mami var snäll och körde mig till skolan igår. Kom dit rätt tidigt, så det var låst in till själva datahallen/salen osv.
Men en snäll lärare kom och öppnade för mig och en till.
Fick tillbaka franskaprovet idag, på första lektionen. Mvg! Så himla glad. Jag hade ju tyckt att det gick rätt bra, men kanske inte så bra. ^ Men det var kul i vart fall.
Sedan hade vi No, och min mage började att kurra, för den var hungrig. Tror inte att det hördes egentligen, men ändå.
På ea:n övade jag, Wille och Madde på matte. Gick väl sådär bra, tror inte jag fick så mycket gjort egentligen.
Efter lunchen hade vi matte, och då gjorde jag väl lite mer kanske.
På So:n blev det till att öva på fördjupningsarbetet om Antiken. Tror pjäsen sitter rätt bra, behöver bara öva in de "nya" scenerna lite mer.
Sedan var jag klantig och glömde min väska (med mobil, nycklar osv), mina skor, min påse med "rekvisita" och min kamera. Tvåorna hade lektion efter oss, så jag ville inte springa in och ta de. Så jag och Wille satt kvar och tränade på matte/so tills tvåorna hade slutat.
Sedan sprang jag in och hämtade mina saker.
Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0