Lördag, igen

2008-10-18 13:00:31
Min Dag
Hej bloggen.

Då var det lördag igen. Denna lördagen känns rätt seg, om man jämför med den förra.
Känns nästan konstigt, att jag inte har en schemalagd helg.
man liksom slösar bort helgen då.
Vet att jag borde plugga, och skriva på bokrecensionen i engelskan, men jag känner inte för något just nu.

Så därför ska jag ta och sätta mig framför teven (elr om det blir datorn) och se på film, film, filmer...
Med mina katter.

Låter som en gammal  tant/pensionär, haha.

Förresten, så skrev jag inget igår, för jag gick upp 6, åkte till skolan, sedan hemma i knappt en timme innan jag åkte till mo-mo, och kom hem någon gång vid 23-tiden, och då var jag så trött så jag gick och lade mig.

Om du har något bra filmtips, så skriv gärna en kommentar :).

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0