Planering för helgen

2008-10-09 18:59:13
Min Dag
Hej hej blogg.

Min helg är helt fullspäckad. Men det är kul. För en gång skull känner jag att jag tar vara på min tid. Så här ser min helg ut, ungefär:

Fredag:
07.00 - gå upp från min varma säng , göra mig iordning osv
08.25 - bussen går, byta till en annan som går halv
09.45 - Skoldagen börjar med svenska :)., fortsätter med so, och sedan lunch
12.50 - Studiepass med bl.a. matteprov. Tror vi ska öva lite på pjäsen med
15.40 - Skoldagen slutar
15.55 - Ta Grön Express till Ytterby
16.30 - Ta ett spinpass (medel) med mami friskis&svettis. Kul att vi tränar tsm :D
17.30 - passet (äntligen!) slut, åka hem osv
17.45 - ungefär hemma. Plugga/blogga/lata mig => ??

Lördag:
07.00 -jobbet börjar, osäker när jag ska gå upp / hur jag ska komma dit
14.00 - jobbet slutar. Vet inte hur jag ska komma där, får kolla med mami elr ngn om de vill köra..
15.00 - kanske titta igenom Naturkunskapen->prov på fredag!
Resten av kvällen ska spenderas med Rickard<3 och nog andra vänner :) , lääängtar !!

Söndag:
09.00 - tror jag ska gå upp vid denna tid, inte alltför sen lördagkväll med andra ord
10.00 - ungefär.. Barnpassning av grannar, osäker hur länge
14.00 - tror jag är klar med barnen. Packa osv, åka till Elsa<3. Läängtar :)
19.00 - gympapass(station,medel) på friskis&svettis med Elsa och mami, och ev några grannar.
21.15 - passet slut. Åka hem, dusch!
Tror jag kommer somna gott :)

Fullspäckat (nästan), and I like it! Får klämma in AndraAvenyn någon gång med :), för det går inte att missa (a.
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Elsa :)

Börjar de kl 19 imorgon? och till vilken tid? och vad är de för slagt pass? :P

2008-10-11 @ 15:33:17

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0