PLugg osv

2008-10-23 19:28:49
Min Dag
Hej.

Hinner inte skriva så mycket, då jag måste plugga inför seminariet vi ska ha imorgon, om Antika Grekland. Det kommer gå sämst, känns det redan som nu.
Jag vill inte, har inte velat sedan vi fick reda på det för första gången. Men vad kan man göra liksom ? Bara att få det överstökat, blir det mindre än vg, då dör jag ! För Ig och g för mig är samma sak, förutom i idrotten (a. Slår nästan vad om att hela da vinci kommer sitta uppe i natt , och plugga. Förutom de som redan har gjort det, skönt för de (:

Åkte med Zizzie hem efter skolan, eller det var tänkt så, men vi åkte och handlade lit till festen vi ska ha (hemligt, så jag skriver inte mer..).
Sedan åka hem med pappa, och sedan passa barn = tjäna pengar (y.

Aa, Bdb tog/tar upp en stor del av min tid.. *suck*

Vill bara tillägga att jag gick upp 5.20 imorse, då vi skulle ta skolkort och jag ville hinna duscha. Åkte med mami in, då hon skulle jobba på skolan idag. Var visst framme i skolan, när Wille gick upp -_-' . Hatar när bussarna går sämst !

Back to the studies.

Puss och kram, alla <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Da vinci låter så himla mobbat, haha XP

2008-10-24 @ 06:17:49
URL: http://annakaaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0