Tisdag

2008-10-07 21:45:31
Min Dag
Hallå

Det blir inte så mycket skrivet idag heller. Känner att jag vill lägga mer tid på matten, då vi har matteprov på fredag. Så det är vad jag har gjort sedan jag kom hem (förutom att äta, duscha, gå på toa osv). Riktigt stolt över mig själv att jag inte satte mig vid datorn det första jag gjorde.

I skolan idag övade min grupp på fördjupningsarbetet inom Antiken. Det var riktigt skoj. Speciellt då det blir så himla mycket flum hela tiden. Vi ska göra en pjäs, om Alexander den store(lille som vi har döpt om honom till. Jag har fortfarande inte fattat varför, men det var någonting om att storleken inte hade någon betydelse...). Jag undrar hur det kommer bli när vi verkligen ska framföra den, om vi kommer att skratta (och typ förstöra, egentligen x) ) eller om vi kommer att kunna hålla oss. Spännande.
Kommer bli kul att se de andra gruppernas arbete med. Några hade gjort någon film med lego om Troja. Verkar intressant.

Nu ska jag nog bara öva igenom glosorna en snabbis på glosor.eu, sedan ska jag ta på mig body lotion och sedan sova.
Hade egentligen tänkt att måla naglarna, och lägga upp någon bild här ifrån idag, men jag känner inte att jag hinner det.

Ha det bäst, alla fina människor. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0