Tisdagen

2008-10-14 21:16:55
Min Dag
Hej :)

Då har snart denna tisdagen, den 14:e oktober gått.
En skön dag, som började med att jag vaknade halv nio, ungefär. Jätteskönt!
Hade dessutom legat oh sett på Fame innan jag gick och lade mig, vilket blev runt halv ett.

Höll på att missa bussen, eller jag trodde att jag skulle missa den, för jag hade tre minuter kvar att gå när bussen skulle vara där, men hade tur och den kom när jag ställt mig vid kuren.

Matte, eget arbete och idrott.
På idrotten var det simning, skriver mer om det sedan...
(för jag vill ha det under skol-kategorin).

Sedan spelade, och hem.

Jag är verkligen sämst på att plugga, just nu. Det går liksom upp och ner för mig. Vissa dagar vill jag inte göra annat än att plugga, medan andra sitter jag hellre och myser framför en film/umgås osv.
Men jag måste ta tag i det här nu. Som Wille sa, att vi bara ska ha två prov i no:n, för vi ska sluta med det sedan. Så det gäller att få bra på de proven. För att verkligen visa, att man kan.
Men det känns som om jag kan. Så jag litar på det.
Fastän det inte brukar gå så bra när jag har just den känns-som-jag-kan känslan.

Så nu ska jag fortsätta att plugga, kanske se på AA i kväll, om jag hinner.
Dessutom måste jag ta en dusch, och lägga mig i hyfsad tid. Längsta skoldagen är imorn, från 7.50 till 14.45. Egentligen tjugo ii fyra, men vi har ingen estetisk verksamhet detta året. Skönt det, samtidigt lite ledsamt.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0