Bråttom, bråttom...

2008-09-20 16:56:38
Min Dag
Nu är det bara några minuter (ungefär 20) innan jag måste ta mig till bussen. Har inte frågat om ngn kan köra mig till bussen, men mina päron verkar inte ha något speciellt för mig, så det kan de säkert.
Ska åka med Angelica och Elsa<3 dit ,vad jag vet.

Det gick inte så bra med städningen. Tog bilder och gjorde mig iordning istället. Kom väl kanske halvvägs. Men jag får göra resten imorn, jättekul. kommer stressa mig som bara den, och till sist slänga in allt på golvet / bordet i garderoben , som jag förresten måste städa ut och rensa och så vidare...
Men det skjuter jag jämt upp , liksom att göra rent akvariumet.
Det är den äcklanda sanningen, jag skjuter upp att göra iordning.. Hoppas det inte fortsätter så när jag flyttar hemifrån .

Nej, nu måste jag skynda mig. Bilder från Sandra's place kommer kanske när jag kommer hem. Blir inga bilder just nu, då jag inte orkar lägga in de från kameran till datorn.
Puss puss
Elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0