Godmorgon.

2008-09-14 11:15:30
Min Dag
Blev väckt idag igen, utav teven. Tack så himlans mycket. Somna ju inte förrän runt 2.50 , ungefär. Men jag tyckte filmen var bra, fast sorgligt att den sötaste dog. :/


Idag ska jag förmodligen åka me mami och shoppa, i Stenungsund blir det nog. Måste som sagt hitta ett par stövlar, och det är så himlans bra att Scorett ligger i Stenungsund, så att man slipper åka hela vägen till göteborg för att titta efter skor. Fast det är ju mys det med.
Sedan blire plugg, plugg, plugg. Gjorde ingen So, och ingen franska igår. Shame on me. Så nu får jag göra det idag.
Imorn är det skolan, om jag ska vara ärlig så längtar jag nästan. Det är inte som det var förut, att jag bara: "Åhnej, nu är det söndag, imorgon är det skola igen."
Utan det är mera: "Söndag idag, kanske plugga lite. Imorn är det skolan, hihi."
Så nu ska jag bara göra mig iordning för den eventuella shoppingen. Efteråt så skulle pappa å mamma, vet inte om det var någon mer, åka och titta på någon herrgård eller så. Men jag kände att jag inte orkar det, så jag sa att jag inte följer med.
Dessutom så måste jag ju plugga.
Puss puss
Elin.

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Haha joo, det var faktiskt snyggt med skorna och det. Men jag kommer nog aldrig gilla transparenta kjolar, haha ;)

2008-09-14 @ 11:23:08
URL: http://annakaaarlsson.blogg.se/
Postat av: Anna

haha okej. Det var ju inte så mycket, men lite krångligt att redovisa svaren på frågorna.

2008-09-14 @ 14:20:32
URL: http://annakaaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0