goodmorning

2008-09-30 08:36:09
Min Dag

Gomorron, gomorron.

Så skönt med lång sovmorgon, börjar ju 11.25
men jag tänkte vara lite duktig idag och ta en tidigare buss in till skolan, så jag kan sitta där och plugga en stund. Lättare på något sätt att plugga i skolan, dels för att det alltid finns klasskamrater som kan hjälpa , och dels för att hemma så sätter jag mig alltid vid msn, och går in på bdb osv av någon konstig anledning.

Endast två lektioner idag.
Riktiga i vart fall, för mellan matten och idrotten är det ett egetarbete-pass. Som egentligen är håltimme.
Inga jobbiga/tråkiga lektioner idag i vart fall. Skönt det.
Dessutom har vi simning på idrotten. Det är ju inte särskilt jobbigt heller. Fast det dumma är att jag har sådana komplex över min kropp, så jag vet inte om jag kommer tycka att det är jobbigt att stå där i bikini. I värsta fall får jag väl säga att jag har glömt , eller att jag är förkyld (vilket jag inte är).
Eller så tar jag mod till mig och står för min kropp. Jobbigt värre.

Just det, ska ju spela efteråt med. Så jag kommer ju hem någon gång runt 18.

Nej, nu måste jag gå och ta en dusch, vilket egentligenvar den enda anledningen till vrf jag gick upp kl.8 .

Puss puss
Elin.

Kommentarer
Postat av: Anna

Flicka lilla, vad säger du? Du är ju hur fin som helst!! <333

2008-09-30 @ 08:51:58
URL: http://annakaaarlsson.blogg.se/
Postat av: cicci

ha en bra dag :)

2008-09-30 @ 12:14:21
URL: http://takeashower.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0