hemma igen

2008-09-17 21:30:04
Min Dag
Då har man varit på sitt första föräldrarmöte.
Var väl lite roligare än jag hade tänkt mig. Trodde att det bara var att sitta och lyssna på massa tråkiga rektorer som stod coh malde på om ingenting.
Men vi lyssnade på de i max 20 min, skönt !
Hade ju som sagt bakat kakor, och om jag ska säga det så var de goda. Haha, tyckte om Max's kommenter.
Stoppade in kakan i munnen, och direkt efter, innan han ens hade unnit smaka, så sa han att den var god. Aww, söt :) .
Underbara sommar , kom tillbaka!



Trivs numer underbart i min klass, eller det har jag väl gjort mest hela tiden, men nu kände jag verkligen att detta kommer bli tre toppenbra år. Kanske inte ska säga att jag älskar min klass, men tycker om i vart fall. Sedan är det ju om de andra tycker likadant, haha.

Imorgon är det en speciell dag för mig, får hoppas den blir så där kul som man hoppas, annars får man vänta ett helt år tills nästa chans.

Men nu måste jag kolla igenom engelskaglosorna och verben vi har till imorgon.
Kanske skriver något litet senare.
Puss puss
Elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0