Lite pluggande.

2008-09-15 23:00:56
Min Dag
Plugg är en del större del utav mitt liv, vare sig jag vill eller inte.
Ja, då har man gjort lite med biologin. Och när jag till slut var klar med de tre uppgifterna vi fått (puwh!) , då kom jag på att det fanns ett facit, som läraren hade nämnt den första no-lektionen.
Grattis till mig, för att jag kom på det. Så jag tittade glatt på deras hemsida, om jag hade svarat rätt. Och till min glada förvåning (ja, jag kände inte att svaren var de bästa) så var det rätt. Skönt, skönt.
[ ] Engelska ord/verb till torsdag
[ ] Engelska Vochalbury Check, Chapter 1 till nästa måndag.
[x] Labrapportsinlämning på No:n, vet inte till vilken dag, men jag har redan gjort den, så..
[x] No-frågor s.236 (läs sidorna 214-222), till onsdag
[ ] Franska glosor till onsdag
[ ] Läsa på i svenskaboken, eftersom jag hade fått en roll, till fredag
[ ] Hanging on to Max, bookreview, till nästa torsdag.

Lite av mina läxor. Skulle inte förvåna mig om jag hade några fler.
Men jag kommer klara av dessa. Dessutom ska jag ju baka till föräldrarmötet. Men det ordnar sig.
Jag är rätt nöjd över linje-valet ändå. Da vinci känns verkligen som rätt linj för mig, nu. Inget att oroa sig över. Dessutom känner jag på mig att klassen kommer ge en stöd, med glada stunder, när man känner att man inte orkar.
Underbart, helt enkelt.
Puss puss
Elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0