Lördag, lördag...

2008-09-20 13:44:11
Min Dag
God eftermiddag

Jag fick sova ut denna morgon, utan att någon satte sig för att titta på teve utanför mitt rum.
Idag måste jag städa, eller jag håller på. Men jag tröttnar så fort, om jag inte fått ett städryck.
Men det måste göras , för vi ska bjuda över släktingarna imorgon för att fira mig.

Ringde till City Gross förut, och chefen tyckte jag skulle börja jobba nästa lördag, men det kan jag inte, för pappa och farbror ska ha öppet hus. Men jag ska ringa honom på torsdag igen. Kommer bli underbart att få in lite cash igen!

Senare ikväll åker jag och flickor till Sandras pappa , för att fira flickan. Kommer säkert bli underbart kul. Kul i vart fall att träffa flickor igen, som jag inte sett på hela sommarlovet. Vet inte varför det har blivit så, för det är så tråkigt.

Men nu måste jag fortsätta städa, och sedan måste jag ringa Angelica också.
Puss puss
Elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0