Måndag igen

2008-09-29 17:17:59
Min Dag
Den här måndagen gick jättefort !
läskigt fort. Och det är inte positivt, kanske till en viss del..

På torsdag blire Krokholmen med klassen <3
verkar som om det bara är jag som längtar, mohaha.
Kanske blir bara jag och lärarna ;) , om de andra bangar :o
Men det tror jag inte att de gör (:

Jag och AnnaK fick inte visa våra mästerkunskaper på Mattelabben , för det var liksom inviduellt arbete med den räta linjens ekvation:     y=kx+m
hihi ^^

På franskan, var jag och Ville (AnnaW:s nya smeknamn (; ) helt flum. Vi var rätt trötta, så då blev det så.
Franskalärarn måste ha trott att vi var helt , jag vet inte. Men vi var duktiga och engegerade i vart fall, och svarade på frågor osv. Sedan satt vi längst fram med, våra nya platser, haha. Mvg platsen.

Måste bara säga att jag skrattar högt när jag tänker på vad jag och Madde sa(?) under svenskalektionen, haha. För komplicerat för att skriva här, och så. Men roligt var det, haha. xD

Nej, nu måste jag plugga, förvånad?
Puss puss
Elin.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hahahahha xD så bäst är vi!



och det är klart att man inte bangar Krokholmen! det kommer bli underbart <3

2008-09-29 @ 19:06:39
URL: http://maols.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0