Min helg.

2008-09-22 20:49:07
Min Dag
Har inte skrivit på ett tag nu, jag vet.
Men mitt internet jobbar sig, så ibland funkar det, och ibland inte. Men det är väl bara någon dag det är så till, för sedan kommer det fungera i kanske en hel vecka innan det börjar strula igen. Jobbigt, jobbigt, men jag överlever.

Var ju hos Sandra i lördags, helt galet kul.  Denna bilden får sammanfatta kvällen, haha. Bjuder på mig själv.


Frida, Elsa och lilla jag.

Igår så firade släkten mig. Eller mest de på pappas sida, för de på mammas sida var sjuka och så vidare.
Men det vart kul ändå, även om jag var asocial för att jag var förkyld.
Eller jag är.
Inte kul, vill jag lova.

Idag vart det skola, och jag funderade på om jag skulle gå eller inte, för jag orkade knappt gå upp på morgonen.
Men jag beslöt mig för att gå ändå, tycker det blir så jobbigt om jag missar något.


Men nu ska jag väl öva lite mer på ngt skolämne, får se. Finns alltid något att öva på.

Puss puss
Elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0