Shopping, shopping

2008-09-13 20:52:59
Min Dag
, då har man vart i gbg med Elsa<3 och shoppat.
Fantastiskt påhitt det där, shopping. Utmärkt tidsfördriv, och vilken motion man får då.

 Hittade inga stövlar , eller jag hittade några, men inga som jag fastnade sådär extra för. Tycker  inte om när jag inte hittar det. För då blire impulsköp, många onödiga saker , för att trösta mig.

Nya skor, jag fyndat idag. Lite söta. Äntligen ett par bruna skor jag kan tänka mig att gå i , eller som jag klarar av att gå i.

Ikväll tror jag det blir hemmakväll, faktiskt. Rätt trött efter shoppandet. Dessutom har jag litegranna so och franska att jobba med. Det blir kul :D. Söndagen är i vart fall räddad, underbart.
Men nu ska jag gå och titta på tv och äta efterrätt/godis med min familj , hihi. Gulligt, gulligt.
Puss puss,
Elin.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tjusiga pumps! <3 på skor

2008-09-14 @ 12:55:03
URL: http://annakaaarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Shoppaa! !! :D <3<3<3<3

2008-09-14 @ 18:22:26
Postat av: Elsa

Elsa va namnet på den ovanför ;)

2008-09-14 @ 18:23:39

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0