Sjukt galet roligt

2008-09-28 14:54:08
Min Dag
Pappa fyllde som sagt 50 år igår.
Firades med Öppet Hus, där borta i ladan (pappas bygge^^)
Det var stressigt ett tag, med sjukt roligt. Fastän jag var trött som ett as.
Hinner inte skriva så mkt mer.
Mer fakta och bilder kanske kommer upp senare,
annars ligger allt på min bilddagbok. Dock mst du ha en egen bilddagbok för att kunna se min, vill nämligen kunna veta vilka det är som spanar runt där.

Men nu ska jag fortsätta plugga lite engelska, sedan kanske det blir lite matte, får se.
ha de bäst,
puss puss,
Elin.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Svar: haha..du borde verkligen skämmas! eller bara vara glad över att du inte är lika nördig som mig xD

2008-09-28 @ 18:06:20
URL: http://maols.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0