Snart sova

2008-09-11 21:04:00
Konsumtion Min Dag
Så har man varit ute och sprungit , duktig e man ibland serru.
En välbehövlig dusch efteråt (: .
Sheet my mumy, att jag har fått sådan dålig kondition , märkte jag.
Orkade knappt springa halva den sträckan jag mätt ut. Och då är det inte bra.
Måste öva upp den nu, vi kommer säkert att ha något fystest i idrotten snart , skulle inte förvåna mig alls ...

Men nu ska ja snart gå å lägga mig, tänkte jag. För det är vad jag kan behöva.
Men tillsist vill jag bara ge er ett tips för naglarna:

Depends myrraolja, helt underbar är den (: . Den hjälper inte bara , den luktar gott också.
Kär i den är jag, och jag kan inte somna om nätterna om jag inte har applicerat den, för det är ju det bästa tipset, att ta på det innan man går och lägger sig , för då är naglarna sådär underbart friska när man vaknar. Och då blir man bara glad :D .
Så kärlek till den <3
Men godnatt sötnosar där ute , sov gott (:
Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0