Söndagskväll

2008-09-28 23:11:46
Min Dag

Denna dagen har gått så sjukt fort.
Eller så är det bara jag som har latat mig hela dagen, haha.
Men jag fick inte gjort det jag rikigt skulle göra. Och dessutom missade jag andra avenyn på svt. Trodde dt var 20.30 som de andra veckodagarna, men nejnej. Tur så kan man se de på datorn !

Men nu ska jag sova. Farfar kan inte vara snäll och köra mig till skolan imorgon, då han hade ett ärende i Kungälv senare på dagen. Så jag får ta bussen , och vara i skolan ungefär en timm tidigare.
Förhoppninsvis tar en pojke i klassen samma buss som mig, så jag har någon att prata med. Fast å andra sidan hade jag tänkt att sitta och plugga den timmen, men jag får se hur det blir.
Känner jag mig själv, så blir det inte så ...

Men nu måste jag gå och sova, för att orka med skoldagen imorgon.
Längtar, hihi.
Puss puss
Elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0