Sovardags

2008-09-16 23:18:27
Min Dag
Nu är klockan runt 23, och jag kmr vara trött och grinig imorgon i skolan, om jag känner mig själv rätt ..
Så nu är det dags att somna.
Mamma var snäll och sa att hon kunde köra mig till skolan imorn runt 7 , (i vanliga fall går jag till bussen vid den tiden) så jag kommer in till skolan tidigare, och då kan jag sitta där och plugga, istället för att sitta på bussen och inte göra någonting.
Denna dagen har varit underbar :D .
Snart bara en dag kvar till min födelsedag. Läängtar.
Föreslog i skolan att jag kunde betala hälften av flickornas biobiljetter när vi ska gå och se på bio, så jag liksom bjuder de eftersom jag fyllt år. Tyckte det var jättesmart, men nähä. Tji fick man, och de tyckte jag skulle betala popcornen istället. Men jag vill ju !
Men jo, det hade nog kostat en del att bjuda, men ändå. Det kostar att bjuda hem också.
Får fundera.
Ska för övrigt till sandra på lördag :D . Kommer bli kulkul att träffa alla tjejorna igen. Vissa har jag inte sett på hela sommarlovet, fy skäms på mig !
Men nu ska jag sova, haha.
Kommer hela tiden på en massa nya saker att skriva om, men nu e det slut för idag.
Godnatt, och sov riktigt gott .
Puss puss
Elin.
Chokladkake-smeten. Mums !

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0