Till Tibblin och tillbaka

2008-09-13 00:07:22
Min Dag
Har precis kommit hem efter att varit med några söta ungar <3
 Cyklade ner till Kode, men när ja kom dit, så skulle de andra till Tibblin för att se på film, elr något liknande.
  Träffade underbar Rossie<3. Den flickan, asså. Hon är fawn mig underbar (även om hon nog hade druckit litegrann..).
   Rickard
<3 var ofc där :D.  Också ta mig fawn underbar <3, undrar hur min liv varit utan honom. Min bfaom<3.
    Också Ch, Emil, en ny flicka vid namn Sanna, Kristoffer, Simon och Nina som va me en liten stund. Ronny var väl också med, skulle ja tro.
      Satt utanför Tibblins spammade några mobiler ;) , typ. Efter ett tag började man klaga på att det var kallt, så vi drog in.
       Rossie sötade sig som bara hon kan<3. Söta bilder finns på bdb. Sedan blev det film, efter att Ch, Ronny och Nina dragit hem.
        27 dresses, som jag för övrigt tkr är dålig, och som dessutom laggade. Fastän Rossie ville se på Saw3, så blev det ngn annan film med Jessica Simpson som jag inte kommer på just nu. Men den verkade sådär halvbra.
         Alla höll på (eller i vart fall Sanna) att somna, så jag drog hem så de kunde få sova. Så snäll är jag.
          Så nu sitter jag här hemma, och jag var faktsikt lite trött, men jag vaknade på vägen. Så nu vet jag inte vad jag ska göra för att bli trött igen, i värsta fall se på ngn dålig film. Men jag får se.
Sov sött alla,
Puss puss
Elin.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0