1 december 2009

2009-12-01 18:05:21
Min Dag
Godkväll godkväll

Känns lite halvstressat nu igen, men jag får väl skylla mig själv lite för att jag är så dålig på att planera så att det blir att allt kommer på en gång.
Har fem ekolabbar som ska vara klara att skicka in på torsdag. Jag och min labpartner började att dela upp arbetet igår, för vi insåg att det inte skulle funka om vi skulle sitta och skriva allihop tillsammans. Så jag har två och en halv ekolabbar att skriva om, eftersom vi bara egentligen behöver leta upp fakta om en ekolabb så den beslöt vi oss för att dela på.
Dessutom har jag franskaprov på torsdag. Kan gå hur som helst, beror väl på hur mycket tid jag lägger ner på att plugga på det ämnet.
Men nu är ekolabbarna prioriterade så jag ska sätta mig och försöka skriva klart minst en idag.

Måste bara nämna i förbigående att min mami bakar tunnbröd idag (mjukt, inte hårt!). Har ätit hur mycket bröd som helst sedan jag kom hem. Kan äta mig mätt på det!

With Love

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0