3 december 2009

2009-12-03 17:28:20
Min Dag
Hejsan

Om bara några timmar är det den dagen jag längtat mest efter den här veckan; nämligen fredag.
För när morgondagen kommer har vi bara matteprov, estetläxa, psykologiredovisning, engelskaglostest (kallas Vocabulary i min klass..) och kanske någon annan mindre läxa längre fram.
Men bara ett prov kvar till jullovet. Kommer kännas skönt, om inte underbart. Inget mer sista-dagen-plugg det här året. En sådan befrielse.
Fast å andra sidan har vi so-prov den första so-lektionen vi har nästa år, men det orosmolnet tar vi senare...

Just nu är jag trött och hungrig. Skulle vilja äta middag och sedan gå och lägga mig, synd bara att jag inte kan göra det. Har ekolabbar att skriva klart och titta på en sista gång, sedan är det adjöss med de!
Hade franska prov idag, för övrigt. Gick ganska dåligt faktiskt. Kunde inte vissa ord och förstod inte vad som stod på vissa (dock få, men ändå) ställen. Men jag kan alltid försöka skylla på att jag inte sov tillräckligt i natt.

Men nu ska jag ta mig an ekolabbarna, tänkte jag.
Ha det bra (:
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0