8 december 2009

2009-12-08 19:51:18
Min Dag
Godkväll

Om en vecka har jag gjort det sista provet för det här året. Undrar vad man ska hitta på de resterande dagarna? Kommer ju bli rastlös av att inte ha något att göra...

Idag var det nära att jag fick åka röd express till skolan igen, men som tur var så fick busschauffören i den första bussen, busschauffören i den andra bussen att stanna sin buss (om ni hängde med^).
Men det är väl så när man är ny busschaufför; man vet inte riktigt hur turerna går. Får väl försöka ha tålamod tills busschauffören kommit in i hur han ska köra, och hur tidig han bör vara.

Försöker för övrigt plugga lite matte, men jag var tvungen att kolla upp en sak på datorn för att kunna lösa en uppgift och nu sitter jag kvar här och har inte så mycket som rört matteboken på ett tag.. Får väl försöka sätta mig en stund senare igen.

Ska dessutom försöka lägga mig tidigt ikväll. Har inte mått så bra hittills på denna veckan för att jag inte har fått sova ut (och inte druckit tillräckligt med vatten...). Men jag får väl skylla mig själv egentligen som är dålig på att lägga mig i tid.




Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0