Annandag jul

2009-12-26 10:19:01
Min Dag
Två dagar sedan julafton idag.
Ska man fortfarande ha julkänsla då?
Har inte känt någon speciell julkänsla i hela december. Antingen så låter den bli att komma i år, eller så kommer den senare. Vi får se^.

Idag ska jag i vart fall till min farbror och kusiner för att fira att de har fyllt år.
På vägen hem tänkte jag försöka få min föräldrar att släppa av mig hos min pojkvän så jag kan sova hos honom i natt. Annars kommer det dröja lääääänge innan jag får träffa honom igen för han ska på lan och jag ska ha filmkvällar och så.

Nu ska jag få i mig lite frukost tänkte jag. (:



Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Tja!

Är du sugen på en ny design? Då har jag kommit rätt! :) Jag gör just nu bloggdesigner för bara 70kr efter dina önskningar. Men kan ge förslag om så önskas. Gör designer i hög kvalitè. Har bland annat gjort min egna bloggdesign. Vill du diskutera mer? Kontakta mig då på [email protected]

2009-12-27 @ 17:56:57
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0