Fullbokad jul

2009-12-22 18:50:38
Min Dag

Fastän jag hade tänkt ett lugnt jullov med många lata dagar som jag kunde spendera med att bland annat sova ut och läsa lite böcker osv, så blev det istället ett fullspäckat !
Så här kommer mitt jullov se ut de närmaste dagarna:

  • Onsdag (23:e)
    Göra iordning det sista med julklappar, och hjälpa mami med att göra iordning (hon jobbar imorgon, så hon skulle nog behöva en del hjälp). Sedan sitta och ha uppesittarkväll med familjen och pojkvännen. Mys.
  • Torsdag (24:e)
    Julafton, vilket betyder en fullspäckad dag med gröt, kyrka, julklappar och familj.
  • Fredag (25:e)
    Vet inte riktigt vart vi ska, men antingen till min faster och hennes familj eller till mormor. Har inte riktigt uppfattat det än. Men vi har som en slags extrajulafton på juldagen.
  • Lördag (26:e)
    Till en av mina farbröder på kalas, för att han och mina kusiner har fyllt år.
  • Söndag (27:e)
    En ledig dag. Tror det lutar åt att jag och min syster har Ice Age-maraton denna dag. Eller bara en dag att försöka smälta all julmat jag satt i mig.
  • Måndag (28:e)
    Shopping med Wille<3
  • Tisdag (29:e)
    Klippa mig på morgonen, OC-kväll med OC-flickorna senare på kvällen.
  • Onsdag (30:e)
    Åker hem från OC-kvällen. Vet inte, men det är säkert något inplanerat. Dessutom förberedelser inför nyårsafton.
  • Torsdag (31:e)
    Nyårsafton; säger sig självt.
Får försöka andas ut efter nyår ^^.





Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0