God Jul

2009-12-25 12:00:42
Min Dag
God Jul allesammans!

Skrev inget igår, för jag hade inte tid att sitta vid datorn.
Fullspäckad julafton som vanligt^, och när jag väl var hemma en liten stund gick jag och lade mig för jag var så himla trött (sovit dåligt).

I julklapp fick jag bl.a. högtalare till datorn (har använts sedan jag vaknade och kopplade in de imorse^), den årliga julprydnaden vi kusiner får varje år av farmor och farfar (i år en gris med två flickor(?) ridandes på dess rygg), lovikavantar, böcker och söta saker från min pojkvän.

Nu har jag bara några julklappar från mormor kvar som vi ska få på söndag och julklappen från Elsa.
Vill öppna de nu, haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0