Halleljuah, praise the lord

2009-12-03 23:11:44
Min Dag
Äntligen!
Ekolabbarna är inskickade och hyfsat redigerade. Var så trött när jag höll på med de att jag var nästan villig att lämna in de i det skicket de var när jag började med de idag. Dock glad att jag orkade stå ut i ungefär fem timmar till.
Nu är det bara att försöka glömma de och se fram emot matteprovet (dags att börja ta hem matteboken snart?)

Fick tillbaka kemiproven idag med 5,5 fel (fick alltså vg+ vilket är ungefär det samma som mvg, bara att vår kemilärare inte sätter ut mvg på prov...). Konstigt nog fick jag ingen studiemotivering efter att ha fått provet, vilket i och för sig kan ha berott på att det kändes som att franskaprovet vi hade på morgonen gick lite sämre än vanligt...

Imorgon ska jag och min pojkvän in till Kungälvs kyrka och se på när de kröner Kungälvs Lucia 2009.  Min kompis blev anmäld av sin moster, men hon blev tråkigt nog inte lucia. Men hon är glad än då (: .

Nu behöver jag sova (helst i hundra år, man skulle varit törnrosa!) så att jag klarar av morgondagens skola.
Godnatt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0